Monday, January 27, 2014

Srbenje

Včeraj se je na plaži name spravil en tečen komar, ki mi je očitno želel presesati cele noge od kolen navzdol. Žal sem ga opazila šele pri njegovem devetem piku in ga počila tako močno, da so se njegovi sesalni dnevi zaključili.

Ker sem na komarjeve pike občutljiva malo bolj kot večina ljudi, imam danes katastrofalne noge. Vsi piki so rdeči in malce otečeni, ampak to še ni najhuje. Eden izmed njih, tisti na mečih, ima radij 3 cm in je na otip trd. Vse skupaj pa srbi ko svinja ne glede na to, kakšen obkladek dam gor.

Hudičevo srbi in ko stopim na levo nogo, me zabolijo leva meča, ker je bil gospod očitno malce preveč lačen. Ok, priznam, zjutraj sem si dala duška in se divje praskala, dokler ni zaleglo in verjetno je tudi to naredilo svoje. Ampak pri devetih pikih človek srbenja že ne more več ignorirati.

No comments:

Post a Comment